Sunday, May 4, 2008




























Date: Mon, 27 Mar 2006 22:59:16 -0800 (PST)
From: Send an Instant Message "marcu mihai" Add to Address BookAdd to Address Book Add Mobile Alert
Yahoo! DomainKeys has confirmed that this message was sent by yahoo.com. Learn more
Subject: LOL
To: kf


Dupa o intalnire in netframe, intre 0 si 1 venise momentul sa ne intalnim in carne si masinarie. Astfel ne-am strans in KF si am transformat locul in camera din Serial Experiment Lain, cu autostrazi facute din cabluri de retea si metrouri imense din swich-uri. Dupa ce baieti de la IT au dat toate informatiile despre LAN si au copiat fisierele necesare la toata lumea, cu toti ne-am transpus in imaginea noastra digitala sa ne aratam skilurile. Toata lumea a luat o identitate noua si se putea auzi din cand in cand cate o soapta cu: " cine e Pit". Am reusit sa facem shimburi masive de informatie uni luand filme sau muzica pana si texte, da ca nu ma insel asta e unul din textele care tu l-ai copiat si acum il citesti. Am sa ma opresc aici si sper sa vi si data viitoare...

Mistik

No comments: